Instintare de dauna

Unde, cui si cum sa te adresezi in caz de dauna?

Presupun ca ai parcurs pasii pe care trebuie facuti la fata locului, Urmeaza:

Instintare de dauna

 

Avizarea sau ” instintare de dauna „.

 

Dupa producerea unui eveniment in urma caruia urmeaza  sa te adresezi  unei  societati de asigurare, primul  lucru  care  trebuie sa faci  este : INSTINTARE DE DAUNA.

De fapt este  normal sa  instintezi societatea ca Tu ai pretentii  de despagubire  pe care urmeaza  sa o  soliciti de la ei.

Insa acesta instntare de dauna nu se face identic  la toate societatile de asigurare. Sunt la care se face prin accesarea directa a sucursalei  de care apartii, la altele trebuie sa o faci telefonic apeland la un numar de CALL – CENTER sau completand un formular  de instintare  online.

Dar sa trecem la concret asa  cum v-am promis!

 

Instintare de dauna la ASIROM:

– prin CALL CENTER  la numarul scurt:021-9599

Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora,  prin telefon, la acest numar.

mai multe informatii  http://www.asirom.ro/daune-in-tara.html

 

Instintare de dauna la OMNIASIG:

– prin CALL CENTER  la numarul scurt:021-9669

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numarul de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

mai multe informatii : http://www.omniasig.ro/RCA-Auto.html

 

Instintare de dauna la GROUPAMA :

– prin CALL CENTER  la numarul :0374-110-110 , in termen de 2 zile lucratoare de la avarie, respectiv in maximum 24 ore in caz de furt, pentru a inregistra dauna auto si a te programa la constatare.

mai multe informatii : https://www.groupama.ro/daune/daune-auto

 

 

Instintare de dauna la EUROINS:

 

– prin Call center informatii daune:031.9107 sau 031.9108

sau prin E-mail: daune.bucuresti@euroins.ro sau daune.tara@euroins.ro.

 

Constatarile se fac numai pe baza unei programari in prealabil.

mai multe informatii : http://www.euroins.ro/daune,179.html

 

Instintare de dauna la CITYINSURANCE:

– prin CALL CENTER  la numarul :  021.207.00.02

Pentru toata tara, constatarea daunelor auto se va face numai cu programare prealabila la acest numar de telefon!

mai multe informatii : http://cityinsurance.ro/daune/daune-auto/daune-rca/

 

Instintare de dauna la CARPATICA

– prin CALL CENTER  la numarul :   Info Daune: – Tara: *4545

*Pentru informatii privind procedura deschiderii dosarului de dauna sau stadiul dosarului de dauna contactati serviciul Info Daune de Luni pana Vineri in intervalul orar 08.00-16.30 la numarul de mai sus.

  • sau prezinta-te direct la sediul sucursalei la care vrei sa avizezi dauna

mai multe informatii http://www.carpaticaasig.ro/Daune-Auto.aspx

   

Instintare de dauna la ALLIANZ-TIRIAC

Pentru a anunta o dauna produsa in tara

  • Notifica online, simplu si eficient : https://www.allianztiriac.ro/notificare-dauna
  • Apeleaza Centrul de Daune
    Suna la 20.19.180(1) (apelabil din reteaua Romtelecom)
    sau
    Formeaza tasta * (steluta) urmata de 21.20.19.18 (apelabil din reteaua Orange)
    Program: de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00
  • Notifica prin fax la numarul 167.019

 

Instintare de dauna la GENERALI

– prin CALL CENTER  la numarul :0372.01.02.02

mai multe informatii: https://www.generali.ro/servicii/solutionare-daune

 

Nota: v-am prezent societatile cele mai cautate pentru daune  si  prezente  in judet la noi.

 

Pentru a primi „Ghidului practic de constatare” complet te rog  sa  te inregistrezi.

 

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *