Avizare dauna la ASIROM S.A.

ASIROM S.A.

Pentru o mai usoara avizare de dauna la ASIROM S.A. iti recomand sa revezi Cum sa faci o avizare de dauna ca sa ai totul pregatit !

Cum sa procedam pentru avizare la ASIROM S.A.

 

Si aici avem posibilitate de alegere si chiar o descriere foarte stufoasa ce si cum sa facem.

Pentru a te scutii de o lectura lunga am ales esenta:

  1. Telefonic – Call Center la numarul :
    1.    021 – 9599 (tarif normal in reteaua Telekom)
    2.    021 – 777 – 9599 (tarif normal in reteaua Telekom) apelabil din strainatate. 
  2. Online – completand si trimitand unul din formularele de mai jos:
    1. Formular online dauna RCA
    2. Formular online dauna CASCO
    3. Formular online dauna BUNURI

Dupa avizare veti fi instintati despre programare la constatare.

Este bine de stiut ca:

 

ASIROM a infiintat un serviciu Call Center Daune ce are ca scop principal realizarea legaturii intre ASIROM  si persoanele care au suferit accidente de circulatie şi au nevoie de informatiile necesare avizarii daunei. Informatiile furnizate se vor referi, in principal, la:

  • indrumarea corecta a persoanelor prejudiciate catre unitatea care sa-i deschida dosarul de dauna si sa-i prelucreze rapid acceptul de plata;
  • pasii pe care trebuie sa-i parcurga persoanele prejudiciate din momentul in care s-a petrecut accidentul pana cand se face constatarea;
  • actele necesare pentru deschiderea dosarelor de dauna;
  • adresele sediilor secundare ale societatii, programul de lucru, numele persoanelor din cadrul sediilor secundare care au atributii de solutionare a solicitarilor clientilor;
  • programul zilnic de constatari in unitatile service din Bucuresti;
  • unitatile service agreate la nivel national şi in care se pot efectua reparatii;
  • corespondentii ASIROM in strainatate pentru Carte Verde;
  • reprezentantii de despagubire ai ASIROM in strainatate;
  • de asemenea, in maxim 30 de minute de la receptionarea solicitarii persoanei prejudiciate, un reprezentant ASIROM il va contacta si il va indruma cu privire la modul in care i se va rezolva solicitarea.