Avizare dauna la EUROINS

O solutie geniala din partea companiei de Asigurari EUROINS !!! – O parte din cazuri se rezolva instataneu !

 

 

pe pagina oficiala al EUROINS putem citi:

” Incepand cu data de 27.07.2017,  EUROINS ROMANIA implementeaza numarul unic 031 9483 in vederea preluarii apelurilor persoanelor prejudiciate de asigurati EUROINS cat si a clientilor companiei, detinatori de polite facultative, procesul de constatare a daunelor desfasurandu-se astfel automat. Numarul indicat este valabil si pentru apelurile efectuate din strainatate ( Apelurile sunt taxate conform tarifelor in vigoare).”

 

Deci, …stimati pagubiti sunati cu incredere la numarul :  031 – 9483

 

AM INCERCAT SI EU !

  • primul apel – 6 minute 3 s – se intrerupe;
  • al doilea apel – se intrerupe dupa 10 minute 27 s;
  • al treile apel – face o medie si se intrerupe dupa 8 minute si 20s;

intre timp putem asculta o muzica zgomotoasa intrerupta de o informatie prin care suntem anuntati ca ” toti opretorii nostrii sunt ocupati”

 

Am zis eu ca este o metoda geniala de solutionare a cazurilor de dauna – eu dupa 30 minute am renuntat.

 

Si sunt convins ca mai sunt altii ca mine , dar avem si alte informatii bune pe pagina oficiala:

Avizare dauna euroins

 

 

 

 

Varianta II.

 

Am trimis mail la adresa indicata si acum astept sa fiu contactat. Sunt optimist si sunt sigur ca se va rezolva asa.

 

Atentie!

Optand aceasta varianta sa aveti la dvs.toate documentele necesare avizarii pe care-l gasiti tot pe pagina lor ( descris in 2.157 cuvinte, 13.362 caractere) chiar si cand sunteti la WC – poate veti fi contactat chiar atunci  – si in lipsa unori date procesul se reia de la 0!

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *