Instiintare de dauna

evomag.ro
Presupun ca ai parcurs pasii pe care trebuie facuti la fata locului, Urmeaza:

Avizarea sau ” instiintare de dauna „.

Instintare de dauna
Instintare de dauna la call-center

Dupa producerea unui eveniment in urma caruia urmeaza  sa te adresezi  unei  societati de asigurare, primul  lucru  care  trebuie sa faci  este : INSTIINTARE DE DAUNA.

De fapt este  normal sa  instintezi societatea ca Tu ai pretentii  de despagubire  pe care urmeaza  sa o  soliciti de la ei.

Insa, aceasta instiintare de dauna nu se face identic  la toate societatile de asigurare. Sunt societati la care avizarea se face direct la sucursala de care apartii, la altele trebuie sa o faci telefonic apeland la un numar de CALL – CENTER sau completand un formular  de instiintare  online.

Dar sa trecem la concret asa  cum v-am promis!

Instiintare de dauna la ASIROM:

– prin CALL CENTER  la numarul scurt:021-9599

Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producerea lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora,  prin telefon, la acest numar.

Vi se solicita o adresa de email la care veti primi o declaratie tip cu care trebuie sa mergeti la constatare – bineinteles completata. Constatarea este efectuata de catre un inspector de dauna de la Claimexpert.

mai multe informatii  http://www.asirom.ro/daune-in-tara.html

Instiintare de dauna la OMNIASIG:

– prin CALL CENTER  la numarul scurt:021-9669

Avizarea daunei se face imediat dupa producerea daunei sau imediat ce ati luat la cunostinta de producerea acesteia, numai prin telefon, la numarul de mai sus. Avizarea daunei trebuie facuta imediat, chiar daca constatarea daunei doriti sa o efectuati in alta zi.

Procedura este identica ca la ASIROM, constatarea fiind efectuata de inspector de dauna de la Claimexpert.

mai multe informatii : http://www.omniasig.ro/RCA-Auto.html

Instiintare de dauna la GROUPAMA :

– prin CALL CENTER  la numarul :0374-110-110 , in termen de 2 zile lucratoare de la avarie, respectiv in maximum 24 ore in caz de furt, pentru a inregistra dauna auto si a te programa la constatare.

mai multe informatii : https://www.groupama.ro/daune/daune-auto

Instiintare de dauna la EUROINS:

– prin Call center informatii daune:031.9107 sau 031.9108

(aici de fapt ti se comunica numarul de telefon al inspectorului de dauna

pe care trebuie sa-l contactazi din zona ta pentru programare

– pentru zona Covasna : Kuti Levente – 0745 110 761 )

sau prin E-mail: daune.bucuresti@euroins.ro sau daune.tara@euroins.ro.

Constatarile se fac numai pe baza unei programari in prealabil.

mai multe informatii : http://www.euroins.ro/daune,179.html

Instiintare de dauna la CITYINSURANCE:

– prin CALL CENTER  la numarul :  021.207.00.02

Pentru toata tara, constatarea daunelor auto se va face numai cu programare prealabila la acest numar de telefon!

mai multe informatii : http://cityinsurance.ro/daune/daune-auto/daune-rca/

Instiintare de dauna la ALLIANZ-TIRIAC:

Pentru a anunta o dauna produsa in tara

  • Notifica online, simplu si eficient : https://www.allianztiriac.ro/notificare-dauna
  • Apeleaza Centrul de Daune
    Suna la 20.19.180(1) (apelabil din reteaua Romtelecom)
    sau
    Formeaza tasta * (steluta) urmata de 21.20.19.18 (apelabil din reteaua Orange)
    Program: de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 20:00
  • Notifica prin fax la numarul 167.019

La Allianz avizarea se face online pe pagina de mai sus

Instiintare de dauna la GENERALI:

– prin CALL CENTER  la numarul :0372.01.02.02

mai multe informatii: https://www.generali.ro/servicii/solutionare-daune

Nota: v-am prezent societatile cele mai cautate pentru daune  si  prezente  in judet la noi.

Pentru mai mult ai la dispozitie Ghidul premium de dauna sau adreseaza o intrebare pe pagina contact !